fredag 25 mars 2011

Nu har allla fått ögon

Nu är ögonen öppna. De ser ju inte riktigt ännu har jag lärt mig. Det blir bättre och bättre och utvecklas hela tiden.
De är för goa nu när de har ögonen öppna, blir lite mer hund kanske. Man kan få en kontakt i blicken. Vilja snusar gärna på mig när jag tar henne för en kort stund. Tyra piper ganska snart när man har dem i famnen och gosar. Nåja, det lär ändra sig framöver när hon är less på dem. Hon är redan nu ofta uppe i sängen korta stunder för hon sover ju egentligen där.
Imorgon skall jag på utställning med Ayla, skall bli kul och se hur det går. Våra vänner kommer med Chilli och Soya vilket jag coachar och trimmar. Så jag hoppas på framgångar med dem med.
Så här kan man sova med, Vilja lägger sig bara högen. Det är ofta de bara ligger i en hög.

                                                              Närbild på Vilja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar