måndag 4 juli 2011

Inga bilder idag

Osis, jag hade ju glömt ladda batteriet till kameran. Det brukar ju bli lite bilder varje dag. Idag har det bara varit långpromenad med Tyra och Ayla. Jag såg en hare på vägen men Ayla såg den inte för då hade det blivit världens vrål. Hon drevskallar på allt ju.

Trym och Vilja har busat rejält ikväll och ligger nu här i soffan och vilar lite. De skall ju ha mat en gång till ikväll. De växer och är stora nu. Trym väger nästan 6 kg redan. Han kommer att bli en stilig hane. Vilja kommer att bli himla snygg. I augusti skall vi på valputställning och man får lite kritik på hur de ser ut.

Jag tänkte byta huvudbild här på bloggen men det funkar inte. Säger att jag uppnått kvoten. Men jag kan ju lägga in bilder dag för dag. Hittade att man kunde köpa plats för 5 USD men det verkar ju inte gå heller. Har försökt maila Blogger men inget svar ännu. Någon som vet maila mig.
Imorgon skall jag hälsa på Tyr. Det skall bli himla skoj och jat är så nyfiken på hur han ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar